За поръчки и запитвания:
    +359 887 269 614
       orders@iveli.bg

Често задавани въпроси

Mar/14/2018

Често задавани въпроси

Нужно ли е да се регистрирам, за да пазарувам в сайта?

За да пазарувате в сайта, не е задължително да се регистрирате. Всеки потребител може да пазарува и като ГОСТ, но регистрираният потребител има възможност да пазарува на КРЕДИТ, както и да съхранява и следи в профила си хронологична информация за направени от него назад във времето покупки и актуални поръчки.

Цените, посочени в сайта, крайни ли са?

Всички, посочени на сайта цени, са в Български Лева и с включен ДДС.

Всички мебели ли са налични на склад?

Не всички стоки, показани на Сайта, са налични на склад. Можете да проверите дали желаният от Вас продукт е наличен на склад като направите запитване по телефон или чрез електронната ни поща.

В цените на мебелите включен ли е транспорт?

Услугата ТРАНСПОРТ не е включена в цената на мебелите. Цената на транспорта е в зависимост от метода на доставка, който ще изберете при създаването на Вашата поръчка и се калкулира автоматично в стойността на поръчката.

Какви са методите на доставка, които предлагате?

Доставката се извършва чрез куриерска фирма, с която Доставчикът има договорни отношения или чрез транспорт на Мебелна къща Ивели.

В какъв срок се извършва доставката?

Срокът на доставка за стоки налични на склад варира според избрания от Вас метод на доставка: с куриерска фирма – до 5 работни дни; с групажен транспорт – от 7 до 30  календарни дни.

Срокът на доставка за останалите мебели е различен, в зависимост от срока, необходим за изработката им.

Какъв е срокът за изработка на стоки, които не са налични на склад?

Срокът за изработка зависи от вида на стоката и от натовареността на производството в конкретния момент на поръчката. За да получите повече информация относно срока за изработка на желаните от Вас стоки, направете запитване през формата за връзка в раздел КОНТАКТИ или на посочения в сайта имейл.

Къде да посоча желаният от мен цвят/размер, ако в продукта няма опция за избор от падащото меню?

Ако продуктът, който желаете да поръчате, няма опции за избор на цвят или размер, можете да посочите вашето желание в полето „ЗАБЕЛЕЖКИ КЪМ ПОРЪЧКАТА“, което ще видите следвайки стъпките по създаване на Вашата поръчка.

Мога ли да променя размерите/цвета на избраната от мен мебел?

Голяма част от предлаганите на сайта мебели могат да се изработят по индивидуален размер и/или в цвят по-избор. Ако желаете да проверите дали избраните от Вас мебели могат да се изработят с промени в размер, цвят или дамаска, направете запитване през формата за връзка в раздел КОНТАКТИ или на посочения в сайта имейл.

Цветовете на снимките актуални ли са?

Допустими са минимални отклонения или несъответствия от действителните цветове на различните видове дамаски и декори с тези на екрана на Вашето устройство. Това може да се дължи на индивидуалните настройки на Вашия монитор.

Как става плащането? 

Плащането на Вашата поръчка може да направите по следните начини:

 Мебелите сглобени ли ще ми се доставят? 

Всички корпусни мебели (спални, кухни, детски стаи, скринове, гардероби, бюра, офис мебели и др.) се доставят в несглобен вид, опаковани в кашони. Същото важи и за всички офис столове. Монтажът на мебелите е услуга, която се заплаща допълнително.

Колко струва монтажът? 

Стойността на монтажа се определя индивидуално за всяка поръчка. Ако желаете да проверите колко струва монтажа на избраните от Вас мебели, направете запитване през формата за връзка в раздел КОНТАКТИ или на посочения в сайта имейл.

Как мога да направя рекламация на закупен продукт?

Ако желаете да предявите рекламация на закупен продукт, можете да направите това през формата за контакти в сайта или на посочения в КОНТАКТИ имейл.

Какъв е гаранционният срок на мебелите? 

Законовата гаранция за съответствие на мебелите с договора за продажба е 2 години от датата на доставка. Някои от продуктите, предлагани на сайта имат и търговска гаранция, която е указана в техните описания.

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ   ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ   2018-11-14T16:20:00-05:00 Често задавани въпроси

Нужно ли е да се регистрирам, за да пазарувам в сайта?

За да пазарувате в сайта, не е задължително да се регистрирате. Всеки потребител може да пазарува и като ГОСТ, но регистрираният потребител има възможност да пазарува на КРЕДИТ, както и да съхранява и следи в профила си хронологична информация за направени от него назад във времето покупки и актуални поръчки.

Цените, посочени в сайта, крайни ли са?

Всички, посочени на сайта цени, са в Български Лева и с включен ДДС.

Всички мебели ли са налични на склад?

Не всички стоки, показани на Сайта, са налични на склад. Можете да проверите дали желаният от Вас продукт е наличен на склад като направите запитване по телефон или чрез електронната ни поща.

В цените на мебелите включен ли е транспорт?

Услугата ТРАНСПОРТ не е включена в цената на мебелите. Цената на транспорта е в зависимост от метода на доставка, който ще изберете при създаването на Вашата поръчка и се калкулира автоматично в стойността на поръчката.

Какви са методите на доставка, които предлагате?

Доставката се извършва чрез куриерска фирма, с която Доставчикът има договорни отношения или чрез транспорт на Мебелна къща Ивели.

В какъв срок се извършва доставката?

Срокът на доставка за стоки налични на склад варира според избрания от Вас метод на доставка: с куриерска фирма – до 5 работни дни; с групажен транспорт – от 7 до 30  календарни дни.

Срокът на доставка за останалите мебели е различен, в зависимост от срока, необходим за изработката им.

Какъв е срокът за изработка на стоки, които не са налични на склад?

Срокът за изработка зависи от вида на стоката и от натовареността на производството в конкретния момент на поръчката. За да получите повече информация относно срока за изработка на желаните от Вас стоки, направете запитване през формата за връзка в раздел КОНТАКТИ или на посочения в сайта имейл.

Къде да посоча желаният от мен цвят/размер, ако в продукта няма опция за избор от падащото меню?

Ако продуктът, който желаете да поръчате, няма опции за избор на цвят или размер, можете да посочите вашето желание в полето „ЗАБЕЛЕЖКИ КЪМ ПОРЪЧКАТА“, което ще видите следвайки стъпките по създаване на Вашата поръчка.

Мога ли да променя размерите/цвета на избраната от мен мебел?

Голяма част от предлаганите на сайта мебели могат да се изработят по индивидуален размер и/или в цвят по-избор. Ако желаете да проверите дали избраните от Вас мебели могат да се изработят с промени в размер, цвят или дамаска, направете запитване през формата за връзка в раздел КОНТАКТИ или на посочения в сайта имейл.

Цветовете на снимките актуални ли са?

Допустими са минимални отклонения или несъответствия от действителните цветове на различните видове дамаски и декори с тези на екрана на Вашето устройство. Това може да се дължи на индивидуалните настройки на Вашия монитор.

Как става плащането? 

Плащането на Вашата поръчка може да направите по следните начини:

 Мебелите сглобени ли ще ми се доставят? 

Всички корпусни мебели (спални, кухни, детски стаи, скринове, гардероби, бюра, офис мебели и др.) се доставят в несглобен вид, опаковани в кашони. Същото важи и за всички офис столове. Монтажът на мебелите е услуга, която се заплаща допълнително.

Колко струва монтажът? 

Стойността на монтажа се определя индивидуално за всяка поръчка. Ако желаете да проверите колко струва монтажа на избраните от Вас мебели, направете запитване през формата за връзка в раздел КОНТАКТИ или на посочения в сайта имейл.

Как мога да направя рекламация на закупен продукт?

Ако желаете да предявите рекламация на закупен продукт, можете да направите това през формата за контакти в сайта или на посочения в КОНТАКТИ имейл.

Какъв е гаранционният срок на мебелите? 

Законовата гаранция за съответствие на мебелите с договора за продажба е 2 години от датата на доставка. Някои от продуктите, предлагани на сайта имат и търговска гаранция, която е указана в техните описания.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки